czwartek, 28 stycznia 2016

Cover for sofa

 Before Christmas I was sewing cover for sofa. I didn't take a pictures then because I didn't have enough time. But two weeks ago the cover returned to me. I had to fix it because dimensions was wrong given - cover was to narrow. I've fixed it but I had to think a lot of to do this. Especially that I had only scraps of fabrics.But I sewed it and now everything is ok.


Przed Świętami Bożego Narodzenia szyłam m.in. pokrowiec na siedzisko od sofy. Nie zrobiłam wtedy żadnych zdjęć, bo było mało czasu, wszystko było w biegu. Ale dwa tygodnie temu pokrowiec do mnie wrócił na przeróbki  :). Okazało się, że wymiary zostały źle podane i pokrowiec jest za wąski.
Jak to zwylke bywa przy przeróbkach musiałam się nieźle nagimnastykować żeby to "naprawić" (pomijam fakt, że czasu mi to zajęło prawie tyle co uszycie całego pokrowca od nowa). Zwłaszcza, że miałam już resztki materiałów, z których go szyłam. No, ale się udało i teraz wszystko pasuje :).




Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza